Vážené dámy, vážení pánové,
každé roční období s sebou nese potřebu odpovídající tematické komunikace, např. zvláštní (akční) cenové (slevové) nabídky, sezónní nabídky jako třeba předvánoční a vánoční reklamní akce, vakcinační kampaně. S tím se nevyhnutelně pojí zvýšená intenzita propagace různých farmaceutických produktů (léčivých přípravků, kosmetických přípravků, zdravotnických prostředků a velmi často i doplňků stravy) vůči spotřebitelům i odborníkům.
Rádi bychom Vás v této souvislosti pozvali na náš praktický seminář, který se bude zaměřovat na specifické otázky propagace zejména léčivých přípravků a doplňků stravy v tomto marketingově dynamickém období směrem ke spotřebitelům i odborníkům.
V rámci semináře se zaměříme zejména na speciální sezónní (tedy i vánoční) a akční nabídky, slevy a dárky, prostě a celkově sezónní reklamní kampaň (jako příklad vezmeme vánoční inzerci).
Probereme si zásadní specifika i obecná pravidla.
Dále si zopakujeme praktické aspekty reklamního emailingu, který je pro sezónní kampaně extrémně důležitý, a to jak vůči spotřebitelům, tak odborníkům. Stranou nezůstane ani připomínka limitů a omezení týkajících se marketingové komunikace na sociálních sítích a prostřednictvím internetu obecně.
Hlavním cílem našeho semináře je prakticky s Vámi prodiskutovat možnosti a limity právní úpravy a poskytnout Vám jednoduše a srozumitelně maximální množství informací, které Vám pomohou úspěšně projít nejenom předvánočním marketingovým shonem.
Semináře se můžete zúčastnit vzhledem k aktuální epidemiologické situaci vzdáleně z pohodlí svého domova či kanceláře, a to připojením k online webináři. Díky tomu, že seminář bude online streamován, tak budete mít možnost i v takovém případě diskrétně pokládat dotazy prostřednictvím chatovací aplikace či telefonicky. V případě, že už jste zvyklí nebo Vám z jakýchkoli jiných důvodů bude více vyhovovat i při dodržení nezbytných bezpečnostních opatření osobní účast na pracoví snídani tak samozřejmě máte tu možnost a budeme se s Vámi těšit na viděnou v obvyklý čas na obvyklém místě.
Program
- Sezónní nabídky, slevy a dárky pro pacienty a odborníky ve vztahu k léčivým přípravkům a doplňkům stravy
- Jaké dárky lze v rámci sezónních a akčních nabídek poskytovat spotřebitelům
a jaké odborníkům? - Jak komunikovat speciální (třeba i vánoční) ceny a slevy pro spotřebitele
a odborníky? - Co vše musí obsahovat a jaké podmínky musí splňovat inzertní okna v letácích?
- Jaká pravidla platí pro vánoční a novoroční přání z hlediska zákona o regulaci reklamy?
- Jaké dárky lze v rámci sezónních a akčních nabídek poskytovat spotřebitelům
- Sociální sítě a internet - marketingová komunikace ve vztahu k léčivým přípravkům
a doplňkům stravy - Jak provádět vánoční marketing na sociálních sítích a internetu obecně?
Na co si dát pozor a na co určitě nezapomenout? - Je možné realizovat nákup léčivého přípravku či doplňku stravy přímo na webových stránkách držitele rozhodnutí o registraci/výrobce či jeho obchodního zastoupení?
- Kdy je třeba marketingovou komunikaci považovat za obchodní sdělení?
- Jaké jsou klíčové předpoklady řádného vedení vlastní evidence kontaktů pro
e-mailing - Jak realizovat e-mailingovou kampaň mimo vlastní databázi kontaktů a na co si při tom dát pozor?
- Reklamní e-mailing
Informace
Termín konání: | 22. září 2020 |
Místo konání: | Online webinář nebo Restaurace Altány Kampa |
Přednášející: | Libor Štajer, Antonín Valuš a Lucie Macáková a Martin Cach |
Cena: | 4.900,- Kč bez DPH (fakturace bude provedena dle přihlášek a je přizpůsobena veškerým nákladům na akci) |
Kontaktní osoba a přihlášky: | Přihlášky prosím zasílejte na adresu seminare@kmvs.cz s upřesněním, zda se budete účastnit osobně či online v rámci webináře. Pavla Pospíšilová, KMVS, advokátní kancelář, s.r.o., |
Těšíme se na Vaši účast a především na Vaše dotazy!
S úctou
Libor Štajer, Antonín Valuš a Lucie Macáková a Martin Cach
KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.