Termín konání:

Dovolujeme si Vás již tradičně v čase, kdy si užíváte závěrečnou, ale krásnou část léta, prázdnin a letní dovolené, pozvat na náš každoroční seminář FARMACIE, MARKETING A PRÁVO, kde opět pokryjeme českou i slovenskou právní úpravu.

Po výborných zkušenostech z předešlých let bude náš seminář opět dvoudenní. Na vše tedy bude dost času, a můžete tak být bez obav, že by se na Vaše dotazy či na některá pro Vás důležitá témata nedostalo. Budeme rádi, když nám pošlete předem stejně jako v předchozích letech dotazy či témata, která preferujete a z praxe vidíte jako potřebná. Klidně již nyní! Budeme tak moci ještě více přizpůsobit program Vašim potřebám. Pište nám, dejte vědět své preference a dotazy či zpětnou vazbu, ideálně přímo Mgr. Liboru Štajerovi: libor.stajer@kmvs.cz.

Udělejte si Vy či Vaši kolegové plán již nyní! SAVE THE DATE.


V úterý 14. listopadu 2023 bude na programu česká regulace (cca od 09.00 hod do 17.00 hod).
Ve středu 15. listopadu 2023 bude veškerý čas věnován slovenské úpravě
(cca od 09.00 hod do 15.30 hod), a to jako každý rok, ve spolupráci s advokátní kanceláří POLAKOVIČ & PARTNERS.

Po aktuálních zkušenostech z našich seminářů v letošním roce, bude mít česká část smíšenou formu, neboť Vám díky skvělým prostorům v Truhlárna Event Room můžeme nabídnout nejenom online účast, a také možnost osobní účasti (byť kapacitně omezenou). Pokud tedy preferujete osobní diskusi, osobní kontakt, rádi se s Vámi setkáme na semináři osobně a budeme diskutovat z „oka do oka“, neváhejte a udělejte si registraci pro osobní účast na české části v předstihu! Slovenská část bude probíhat jen ve formě online přenosu, avšak se zachováním interaktivní možností klást dotazy.

Místo konání

Osobně v prostorách Truhlárny – Event room

nebo

online přenos z prostor Truhlárny – Event room

Úterý 14. listopadu 2023 od 9.00 do 17.00 hod. (část ČR)

Středa 15. listopadu 2023 od 9.00 do 15.30 hod. (část SR)

Přednášející

Libor Štajer, partner KMVS
Lucie Macáková, advokátka KMVS
Petra Maryšková, advokátka KMVS
Antonín Valuš, advokát KMVS
 

a
 

Marko Polakovič, advokát Polakovič & partn.
Ivana Polakovičová, advokátka Polakovič & partn.

Cena

  • osobně v Truhlárna Event Room včetně celodenního občerstvení (první den, část ČR) a druhý den (část SR) webinář 11.900,- Kč bez DPH za jednoho účastníka


nebo

  • webinář celkem za oba dva dny 10.900,- Kč bez DPH za jednoho účastníka


nebo

  • osobně včetně celodenního občerstvení celkem za první den 7.900,- Kč bez DPH za jednoho účastníka


nebo

  • webinář celkem za jeden den 6.900,- Kč bez DPH za jednoho účastníka.


Doplňujeme, že i letos můžete rozdělit účast tak, aby se v rámci jednoho účastnického poplatku zúčastnila první den osoba zodpovědná za trh v ČR a druhý den se zúčastnila jiná osoba ze stejné společnosti zodpovědná za trh v SR.

Program

Program semináře bude letos opět nabitý a jako každý rok si tak nejen připomeneme základy právní regulace, ale podíváme se rovněž na konkrétní příklady, novinky, aktuality a legislativní výhled na příští rok!

A. Regulace v České republice

  • podrobné a praktické srovnání pravidel reklamy na léčivé přípravky, zdravotnické prostředky, doplňky stravy a kosmetické přípravky – dozvíte se, jaké jsou základní rozdíly mezi kategoriemi, rozdíly v omezení reklamy s uvedením příkladů a rizik, dostanete návod, jak společně komunikovat produkty různých kategorií;
     
  • aktuální trendy na poli marketingu a jejich právní limity, zejména sociální sítě, internet, influenceři a odborníci – zaměříme se zejména praktické aspekty přípravy internetové reklamy a na nástroje a možnosti, které ji mohou podstatně zjednodušit;
  • aktuální trendy v dozorové praxi – SÚKL, SZPI, KHS, RRTV – na co si dát pozor, jaké jsou rozhodovací trendy (shromažďujeme a analyzujeme rozhodnutí dozorových orgánů);
  • recenze uživatelů na internetu, sociálních sítích, diskusních fórech a cenových srovnávačích – pro velký úspěch zařadíme velice úspěšné loňské téma a podíváme se na právní pohled na možné využití či obranu. Jak se aktivně bránit lžím? Co může výrobce sám zveřejnit? Mohou si spotřebitelé v recenzích vymýšlet?
  • jak se připravit na kontrolu dozorových orgánů – naše tipy pro efektivní archivaci reklamních materiálů;
  • legislativní novinky a výhled legislativních změn v oblasti reklamy na r. 2024.


B. Regulace ve Slovenské republice

  • Opätovné zmeny v pravidlách predpisovania liekov (všeobecní lekári vs. špecialisti)
  • Zavedenie možnosti poskytovania súcitnej liečby – akú sú podmienky, možné úskalia a výhody pre farmaceutické spoločnosti?
  • Osobitná cenová regulácia – legálna možnosť zvýšenia ceny aj úhrady liekov nad zákonom stanovené bežné limity
  • Nekomerčné klinické skúšanie liekov – možné riziká a šedé zóny
  • Umožnenie očkovania v lekárňach – dlho očakávaná zmena – aké budú podmienky jej realizácie?
  • Zmeny v internetovom výdaji liekov a zdravotníckych pomôcok – právna úprava mobilných aplikácií
  • Koniec „šikany“ orphan liekov v rámci kategorizácie?
  • Súhrn posledných legislatívnych zmien v rámci kategorizačného konania liekov – nenápadné úpravy zákona prinášajúce zásadné zmeny

Info

FAQs:

Jak bude probíhat fakturace účasti na semináři/webináři?
Tradičně fakturujeme podle přihlášek, a to po konání akce.
 

Kdy obdržím prezentaci k seminář/webináři a přihlašovací údaje k webináři? Je přístup zaheslován.
Prezentaci rozešleme den před konáním webináře (tedy 13. listopadu 2023). Přihlašovací údaje budeme rozesílat ráno, v den konání webináře (cca kolem 08.30 hod), abyste měli dostatek času na přihlášení (zadání hesla apod.).
 

Je možné, že se v rámci platby jednoho účastnického poplatku zúčastní dva různí kolegové z jedné společnosti?
Ano. Účast lze rozdělit tak, že v rámci jednoho účastnického poplatku se prvního dne zúčastní kolega zodpovědný za ČR, a druhého dne se pak zúčastní jiný kolega zodpovědný za SR. Prosíme pouze, abyste tuto informaci uvedli při přihlášení, a současně uvedli emailové adresy obou osob.
 

Je možné za úplatu dodatečně zpřístupnit záznam webináře?
Ano. V případě, že již dnes víte, že se webináře nemůžete zúčastnit, rádi Vám dodatečně zpřístupníme záznam z webináře. Stejně tak v případě, že z náhlých nečekaných důvodů, se i přes plánovanou účast, nakonec nezúčastníte, rádi Vám záznam dodatečně zpřístupníme.
 

Můžete případně uspořádat webinář či seminář (např. přes TEAMS či jinak) jen pro naši společnost a náš tým, a zodpovědět naše konkrétní dotazy, které nejsou určeny pro konkurenci ?
Ano. Rádi pro Vás připravíme samostatný (individuální) seminář (webinář) přesně podle Vašeho zadání a potřeb.
 

Můžeme zasílat dotazy před webinářem? Bude možné pokládat dotazy v rámci semináře/webináře?
Určitě! Za dotazy předem budeme moc rádi a zařadíme je do výkladu v rámci semináře/webináře. své dotazy či preference zasílejte ideálně přímo Mgr. Liboru Štajerovi: libor.stajer@kmvs.cz.

Další dotazy – během webináře – bude možné pokládat zcela diskrétně v rámci chatovacího okna či emailem.

Přihlášky zasílejte na adresu seminare@kmvs.cz 
Zuzana Zamišková, KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.
tel.: 296 210 562-3, e-mail: seminare@kmvs.cz
 

Webinář bude zorganizován tak, abyste jej mohli nerušeně a ve vysoké kvalitě přenosu obrazu i zvuku v přímém přenosu absolvovat z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Samozřejmostí je nejen to, že od nás v předstihu obdržíte unikátní přihlašovací údaje s pokyny pro jejich použití, ale také prezentaci v elektronické podobě. V průběhu webináře budete mít možnost, jak jste na to u nás zvyklí, pokládat dotazy přednášejícím zcela diskrétně prostřednictvím společného online chatu, který poběží po celou dobu s videopřenosem. Pro připojení k webináři nebude třeba instalovat žádný speciální program. Pouze se s využitím zaslaných přihlašovacích údajů přihlásíte prostřednicvím svého prohlížeče k webové stránce, kde poběží v níže uvedený čas „live stream“ interaktivního webináře.

Sestřih z již realizovaných webinářů můžete shlédnout na našem YouTube kanálu.