Termín konání:
QR kód pro přihlášení na seminář
QR kód pro přihlášení na seminář

Při poskytování reklamních služeb je třeba respektovat stále podrobnější omezení a pravidla, která vyplývají z českých i evropských právních předpisů. Je důležité vědět, jaká pravidla se na Vás vztahují ať už z hlediska druhu propagovaného zboží či služeb nebo z hlediska způsobu, jakým je reklamní kampaň realizována. 


Abyste mohli maximum svého talentu a úsilí věnovat kreativě, produkci či reklamní strategii a při tom si udrželi přehled o základní regulaci a právních novinkách, které jsou pro Vaši reklamní činnost klíčové, připravili jsme pro Vás praktický seminář.

Tento snídaňový seminář se uskuteční v úterý 19. listopadu 2024 a můžete se ho zúčastnit osobně v prostorách Truhlárny – Event room nebo také online.

Přihlašovat se na seminář můžete přes registrační formulář, který je dostupný zde

 

A co přesně Vás čeká?

V rámci semináře se dozvíte, jak správně nastavit pravidla spolupráce s influencery a čemu se v této souvislosti raději vyhnout.

Dále s Vámi probereme, co nového pro reklamní průmysl přináší evropská nařízení o digitálních službách (DSA) a digitálních trzích (DMA) a co dalšího se chystá v rámci návrhu zákona o digitální ekonomice a novely zákona o elektronických komunikacích.

Pokud jde o samotný reklamní obsah, tak další důležitou novinkou, které se budeme na semináři věnovat, jsou tzv.  „zelená tvrzení“ a jejich regulace

Opakované problémy v reklamní praxi, na které narážíme, se týkají vypořádání práv třetích osob a hranice právně přípustné inspirace v reklamní tvorbě. Společně se tedy podíváme na podmínky převzetí nápadů z autorských děl třetích osob, jakož i na situace, kdy není třeba v rámci reklamní tvorby práva třetích osob vypořádávat. 

Obrovskou pozornost na sebe v poslední letech nejen v oblasti reklamy samozřejmě strhává také umělá inteligence. Závěrečnou část semináře tak budeme věnovat otázkám legálního využití AI v rámci kreativní činnosti agentury

Místo konání

Osobně (účast na semináři) v prostorách Truhlárny – Event room

nebo

online přenos z Truhlárny

Přednášející

Mgr. Petr Kůta, advokát

JUDr. Ivan David, advokát

Mgr. Petra Maryšková, advokátka

Mgr. Martin Cach, právník

Mgr. Tobiáš Bolek, právník

Cena

Pracovní snídaně s osobní účastí v prostorách Truhlárny – Event room celkem 4.800,- Kč bez DPH za jednoho účastníka (zahrnuje účastnický poplatek a občerstvení)

nebo

webinář (nebo záznam) celkem 4.800,- Kč bez DPH za jednoho účastníka

Program

Spolupráce s influencery

  • Nastavení spolupráce s influencery, včetně smluvního zajištění, odměn, licencí, opcí, ale i smluvních pokut 
  • Nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat 

  • Praktické příklady z praxe 

Novinky v online/direct marketingu

  • Co důležitého přináší nařízení o digitálních službách (DSA) a nařízení o digitálních trzích (DMA) reklamnímu průmyslu 
  • Šíření obchodních sdělení dle návrhu nového zákona o digitální ekonomice 
  • Telemarketing dle návrhu novely zákona o elektronických komunikacích 

Green claims 

  • Aktuální a chystaná úprava „zelených tvrzení“, na co se připravit 
  • Greenwashing a jeho následky
  • Ukázky zelených tvrzení a chyb 

Hranice inspirace v reklamní tvorbě

  • Podmínky převzetí nápadů z autorských děl třetích osob (filmy, knihy, seriály, jiné reklamní kampaně atd.) 
  • Kdy není třeba v rámci reklamní tvorby řešit práva třetích osob 
  • Jak se agentura může sama bránit proti „ukradení“ nápadu 

Využití AI v kreativní činnosti agentury a autorské právo 

  • Kdo je majitelem práv k výtvoru AI? 
  • Jaká práva garantují uživateli nástroje umělé inteligence? 
  • Do jakých práv může být zasaženo výtvorem AI a kdo je za to odpovědný? 
  • Jak se věnovat oblasti AI ve smlouvách s agenturními kreativci na straně jedné a s klienty (zadavateli) na straně druhé? 
  • Aktuální spory a rozhodovací praxe soudů v oblasti AI a autorského práva

 

Info

Přihlašovat se na seminář můžete přes registrační formulář, který je dostupný zde

 

Kontaktní osoba:

Zuzana Zamišková
KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.
tel.: 296 210 562-3, e-mail: seminare@kmvs.cz  

 

Akce se uskuteční jako:

  • Seminář s osobní účastí
  • Webinář s online účastí

Za stejnou cenu jako pro účast na webináři Vám můžeme zpřístupnit záznam ze semináře.

Před začátkem akce obdržíte elektronickou prezentaci.

Pro osobní účastníky semináře bude připraveno snídaňové občesrtvení. 

Účastníci webináře mohou pokládat své dotazy přes online chat.

Připojení k webináři je jednoduché, postačuje webový prohlížeč bez nutnosti instalace další programů.

Sestřih z již realizovaných webinářů můžete shlédnout na našem YouTube kanálu.