Termín konání:

Komunikace cen, slev a úhrad v reklamě, spotřebitelské recenze

(vše co potřebujete vědět po velké novele zákona o ochraně spotřebitele)

Změny v dozorové činnosti na základě zákona o dozoru nad trhem s výrobky

PRAKTICKY, PŘEHLEDNĚ

Dovolujeme si Vás srdečně pozvat na webinář či pracovní snídani (podle Vaší preference), na němž se budeme věnovat zejména praktickým otázkám spojených s velkou novelou zákona o ochraně spotřebitele. Novela přinesla skutečně přelomové novinky zejména pro oblast e-commerce, a to nejen v oblasti komunikace slev a regulace spotřebitelských recenzí.

Nejčastější nesrovnalosti a výkladové nejasnosti, které se objevily již krátce po účinnosti novely, jsme pro Vás vyjasnili s Českou obchodní inspekcí. Máme tak pro Vás připraven praktický výklad, jak postupovat. Neopomeneme také vysvětlit, jak komunikovat slevu a úhradu léčivého přípravku vůči odborníkům a jak se vypořádat s doporučenou cenou. Přineseme také aktuální pohled na rozdíl mezi ceníkem a reklamou, který je klíčový zejména pro komunikaci léků a zdravotnických prostředků.

Sociální sítě jsou stále častěji využívány jako komunikační prostředek, dozvíte se, jak postupovat při správě profilu. Tentokrát se také podrobně zaměříme na spotřebitelské recenze, a to i s ohledem na regulaci výrobků v oblasti life sciences.

A i na tuto část dejte velký pozor: zákon o dozoru nad trhem s výrobky již bude velmi brzy schválen a přináší řadu nových oprávnění pro dozorové orgány. Komplexně Vám jej představíme, abyste mohli vyhodnotit, zda se Vás týká či nikoliv.

Akci plánujeme jako tzv. smíšenou, můžete se tedy podle své preference zúčastnit osobně (cca 25 osob v krásných prostorách Truhlárny – Event room) nebo online (webinář). Před samotným konáním akce od nás obdržíte elektronickou verzi prezentace.

V případě, že se nemůžete zúčastnit a máte o webinář zájem, dejte nám vědět, rádi Vám za standardní účastnický poplatek poskytneme záznam z webináře.

Místo konání

osobně (účast na pracovní snídani) v prostorách Truhlárny – Event room

nebo

online přenos z prostor Truhlárny – Event room

Přednášející

Libor Štajer, partner KMVS

Lucie Macáková, advokátka KMVS

Petra Maryšková, advokátka KMVS

Cena

Pracovní snídaně s osobní účastí v prostorách Truhlárny – Event room celkem 4.900,- Kč bez DPH za jednoho účastníka (zahrnuje účastnický poplatek, občerstvení a v případě zájmu i parkovné)

nebo

webinář celkem 4.600,- Kč bez DPH za jednoho účastníka

Program

Komunikace cen a slev v reklamě na léčivé přípravky, zdravotnické prostředky, doplňky stravy a kosmetické přípravky:

  1. informace o ceně produktu jako součást reklamy – praktické rady a tipy, jak neudělat chybu; ceník vs. reklama;
     
  2. správná komunikace slev a slevových akcí v reklamě – výklad nových pravidel na praktických příkladech, aktuální zkušenosti z praxe;
     
  3. tipy pro uvádění informací o ceně a úhradě v reklamě na léčivé přípravky a zdravotnické prostředky.

Sociální sítě, spotřebitelské recenze:

  1. naše doporučení pro správu profilu na sociální síti;
     
  2. spotřebitelské recenze – jak postupovat podle nových pravidel, jak změnit získávání, zveřejnění recenzí, pravidla recenzí pro webové stánky, e-shopy, ale i sociální sítě.

Novela zákona o ochraně spotřebitele a její dopad na e-shopy a další novinky

  1. souhrn novinek, jejich vliv na podnikání;
     
  2. přehled navrhovaných úprav pro provoz e-shopů, obchodních podmínek, reklamačních řádů.

Zákon o dozoru nad trhem s výrobky:

  1. vymezení, na jaké produkty z lékárenského portfolia se zákon vztahuje;
     
  2. přehled nových kompetencí dozorových orgánů.

Info

Přihlášky zasílejte na adresu seminare@kmvs.cz

Kontaktní osoba:

Pavla Pospíšilová
KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.
tel.: 296 210 562-3, e-mail: seminare@kmvs.cz  

Akci plánujeme jako tzv. smíšenou, můžete se tedy podle své preference zúčastnit osobně (cca 25 osob v prostorách Truhlárny – Event room) nebo online (webinář). Před samotným konáním akce od nás obdržíte elektronickou verzi prezentace.

Seminář s osobní účastí se bude konat v příjemném prostředí a krásně opravených prostorách Truhlárny – Event room (adresa Šaldova 5, Praha 8 — Karlín). Parkování je možné přímo v Šaldově ulici v hotelu Penta. Stačí vjet dolů do garáží a při odjezdu zaplatit na recepci (celkem cca 200,- Kč, neb cena za hodinu je 55,- Kč). Vždycky mají pár míst v garáži a hosté Truhlárny – Event room tohoto občas využívají (máme potvrzeno).  Součástí semináře je i drobné občerstvení. Doporučujeme přijít s menším předstihem tak, abyste se stihli pohodlně usadit a připravit.

Webinář bude zorganizován tak, abyste jej mohli nerušeně a ve vysoké kvalitě přenosu obrazu i zvuku v přímém přenosu absolvovat z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. V průběhu webináře budete mít možnost, jak jste na to u nás zvyklí, pokládat dotazy přednášejícím zcela diskrétně prostřednictvím společného online chatu, který poběží po celou dobu s videopřenosem. Pro připojení k webináři nebude třeba instalovat žádný speciální program. Pouze se s využitím zaslaných přihlašovacích údajů přihlásíte prostřednictvím svého prohlížeče k webové stránce, kde poběží „live stream“ interaktivního webináře.

V případě Vašeho zájmu Vám můžeme na vyžádání poskytnout záznam z webináře. Pro případ, že se nemůžete zúčastnit, rádi pro Vás uspořádáme interní seminář či webinář přímo dle Vašich představ a konkrétních přání.

Sestřih z již realizovaných webinářů můžete shlédnout na našem YouTube kanálu.