Dovolujeme si Vás tímto společně s kolegy ze společnosti VALUE OUTCOMES srdečně pozvat na webinář či seminář (podle Vaší preference), na němž se budeme tradičně věnovat problematice cen a úhrad léčivých přípravků. Akce se bude konat opět netradičně v odpoledních hodinách od 13:00 ve čtvrtek 20. března 2025 v prostorách Truhlárny – Event room.
Aktuálně se očekává projednání komplexní novely zákona č. 48/1997 Sb. ve druhém čtení v Poslanecké sněmovně, přičemž v té souvislosti byla předložena řada pozměňovacích návrhů. Některé z nich jsou poměrně přelomové a týkají se nejen centrálního zadávání veřejných zakázek na nákup léčivých přípravků pro poskytovatele (návrh vzešel již z připomínkového řízení), ale nově též možnosti zajištění distribuce léčivých přípravků zdravotními pojišťovnami. V návrzích se objevila i změna způsobu vykazování ZÚLPů předepisovaných na žádanku s ohledem na problematiku přijímání bonusů z nákupu léčiv.
Po delší době vydalo Ministerstvo zdravotnictví stanovisko k otázce analýz dopadu do rozpočtu (dostupné zde), což bude mít vliv na správní řízení. Ke změně dochází v souvislosti s úpravou nového systému sledování limitů započitatelných doplatků přímo při výdeji v lékárně v systému eRecept od ledna 2025. Ze stanoviska vyplývá, že analýzy BIA by nově měly obsahovat zohlednění nákladů na započitatelné doplatky.
Tradičně se budeme věnovat též aktualitám z rozhodovací praxe Státního ústavu pro kontrolu léčiv, Ministerstva zdravotnictví či soudů v cenách a úhradách léčivých přípravků, které pro Vás vybereme dle aktuálního stavu.
Místo konání | Osobně (účast na semináři) v prostorách Truhlárny – Event room nebo online přenos z Truhlárny |
---|---|
Přednášející | Mgr. Libor Štajer, partner KMVS JUDr. Lenka Vlková, advokátka KMVS MUDr. Tomáš Doležal, PhD., Value Outcomes
|
Cena | Pracovní snídaně s osobní účastí v prostorách Truhlárny – Event room celkem 5.900,- Kč bez DPH za jednoho účastníka (zahrnuje účastnický poplatek a občerstvení) |
Program |
|
Info | Přihlašovat se můžete prostřednictvím registračního formuláře zde.
Kontaktní osoba: Lukáš Kotzina KMVS, advokátní kancelář, s.r.o. tel.: 296 210 562-3, e-mail: seminare@kmvs.cz
Akci plánujeme jako tzv. smíšenou, můžete se tedy podle své preference zúčastnit osobně (cca 25 osob) nebo online (webinář). Před samotným konáním akce od nás obdržíte elektronickou verzi prezentace.
Seminář s osobní účastí se bude konat v příjemném prostředí a krásně opravených prostorách Truhlárny – Event room (adresa Šaldova 5, Praha 8 — Karlín). Parkování je možné přímo v Šaldově ulici v hotelu Penta. Stačí vjet dolů do garáží a při odjezdu zaplatit na recepci (celkem cca 200,- Kč, neb cena za hodinu je 55,- Kč). Vždycky mají pár míst v garáži a hosté Truhlárny – Event room tohoto občas využívají (máme potvrzeno). Součástí semináře je i drobné občerstvení. Doporučujeme přijít s menším předstihem tak, abyste se stihli pohodlně usadit a připravit.
Webinář bude zorganizován tak, abyste jej mohli nerušeně a ve vysoké kvalitě přenosu obrazu i zvuku v přímém přenosu absolvovat z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. V průběhu webináře budete mít možnost, jak jste na to u nás zvyklí, pokládat dotazy přednášejícím zcela diskrétně prostřednictvím společného online chatu, který poběží po celou dobu s videopřenosem. Pro připojení k webináři nebude třeba instalovat žádný speciální program. Pouze se s využitím zaslaných přihlašovacích údajů přihlásíte prostřednictvím svého prohlížeče k webové stránce, kde poběží „live stream“ interaktivního webináře.
V případě Vašeho zájmu Vám můžeme na vyžádání poskytnout záznam z webináře. Pro případ, že se nemůžete zúčastnit, rádi pro Vás uspořádáme interní seminář či webinář přímo dle Vašich představ a konkrétních přání. Sestřih z již realizovaných webinářů můžete shlédnout na našem YouTube kanálu. |